تور پاریس و بارسلون

تورها / اروپا / ترکیبی اروپا

تور پاریس و بارسلون
تور پاریس و بارسلون

قیمت از : 2,490 EUR

9 روز و 8 شب

مقاصد: پاریس / بارسلونا

ایرلاین: Qatar Airways

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

+1 (289) 819-5000

نگاه کلی

مقاصد:

پاریس (5 روز و 4 شب)

بارسلونا (5 روز و 4 شب)

خدمات تور

  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • ویزای شنگن
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت پاریس

پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه پاریس پرواز کرده و در آنجا، پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به پاریس را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با عروس شهرهای اروپا خواهیم گذراند.

 

 روز دوم: گشت شهری در پاریس

امروز با پاریس، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز به قصد دیدن اماکنی مانند کلیسای نوتردام، بلوار سن ژرمن ،خیابان ریوولی و کلیسای ساکره کور از هتل خارج می‌شویم. پس از صرف ناهار در یک رستوران محلی، بعد از ظهر را در اختیار داریم تا در خیابان شانزه لیزه قدمی بزنیم یا نوشیدن قهوه‌ی فرانسه را در یکی از کافه‌های تپه مونت مارتر تجربه کنیم.

 

 روز سوم: گشت شهری در پاریس

روز سوم اقامتمان در پاریس با گشتی دیگر در این شهر باشکوه آغاز می‌شود. امروز با همراهی راهنمای محلی به بازدید از خیابان شانزه لیزه، برج ایفل، ساختمان اپرای گارنیه، دروازه پیروزی و میدان کنکورد می‌پردازیم. تمرکز اصلی گشت امروز بر بازدید از ساختمان اپرای گارنیه است که بلیط‌های ورودی آن از پیش رزرو شده است. در پایان گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهاد راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه‌های پاریس لذت ببریم.

 

 روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری

وقت آزاد امروز این امکان را به ما می‌دهد که با زوایای دیگری از این شهر تاریخی و هنری آشنا شویم. می‌توانیم مجذوب لبخند اسرارآمیز مونا لیزا در موزه معروف لوور بشویم یا از آرامگاه صادق هدایت و سایر بزرگان هنر و ادبیات جهان در پرلاشز بازدید کنیم. یا اینکه وقت خود را در اختیار راهنما قرار دهیم تا با برنامه‌ای پیشنهادی مانند گشتی یک روزه در پارک تفریحی دیزنی لند، گوشه‌هایی دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

 

 روز پنجم: پرواز به سمت بارسلونا

روز ترک پاریس و حرکت به سمت بارسلون فرا رسید. پس از فرود آمدن پرواز در فرودگاه بارسلون و تحویل گرفتن بارها به سمت هتل روانه خواهیم شد. لازم به ذکر است به دلیل اینکه پرواز در حوزه‌ی شنگن انجام می‌شود، هیچگونه باجه‌ی کنترل گذرنامه جهت دریافت مهر ورود یا خروج در فرودگاه نخواهد بود و گذرنامه‌ها تنها جهت تطبیق هویت و مشخصات بلیط کنترل می‌شوند. پس از ورود به هتل بارسلون و تحویل گرفتن اتاق‌ها، مانند شهر قبل ساعاتی را در اختیار داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما گوشه‌هایی از دومین شهر بزرگ اسپانیا و مرکز ایالت کاتالونیا را ببینیم.

 

 روز ششم: گشت شهری بارسلونا

در دومین روز اقامتمان در بارسلون در گشتی نیم روزه به بازدید از مناطقی چون پارک گوئل ،خانه‌های طراحی شده توسط آنتونیو گائودی مانند کازا میلا و کازا باتیو ،میدان کاتالونیا و خیابان رامبلا رفته و در خاتمه گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در شهر یا ساحل زیبای بارسلون بگذرانیم.

 

 روز هفتم: گشت شهری بارسلونا

در گشت امروزمان نیز به بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا رفته و تلفیق زیبای هنر مدرن با باورهای مذهبی را خواهیم دید. ادامه روز را نیز در اختیار داریم تا سری به مراکز خرید بارسلون بزنیم یا از طعم غذاهای اصیل اسپانیایی در رستوران‌های خیابان رامبلا لذت ببریم. به عاشقان فوتبال توصیه می‌کنیم بازدید از ورزشگاه نیوکمپ را از دست ندهند.

 

 روز هشتم: روز آزاد و گشت اختیاری

به پایان تور نزدیک می‌شویم! امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با جاذبه‌ها و دیدنی‌های بیشتری در این شهر زیبا آشنا شویم و ساعاتی را به قدم زدن در این شهر اختصاص دهیم. به دوستداران فرهنگ و هنر توصیه می‌کنیم که بازدید از موزه پیکاسو و خوان میرو را فراموش نکنند. بازار بوکریا، کوه تیبیدابو و تپه مونجوئیک از دیگر دیدنی‌هایی است که نباید فرصت دیدن آن‌ها را از دست داد. در این روز به یادماندنی یک وعده ناهار و یک وعده شام در یکی از رستوران‌های شهر به همراه تماشای رقص فلامنکو هم جزو برنامه‌ خواهد بود.

 

 روز نهم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! لازم است که حداقل 3 ساعت قبل پرواز درفرودگاه بارسلون حاضر باشیم تا به سمت تهران پرواز کنیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت فرانسه به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود، زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

شنبه

2024-09-14

تاریخ پایان

یکشنبه

2024-09-22

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airways

جدول پرواز

قیمت

از 2,490 EUR

جدول قیمت

تاریخ شروع

چهارشنبه

2024-08-14

تاریخ پایان

پنج شنبه

2024-08-22

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airways

جدول پرواز

قیمت

از 2,490 EUR

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !