تور سوئیس و اسپانیا

تورها / اروپا / ترکیبی اروپا

تور سوئیس و اسپانیا
تور سوئیس و اسپانیا

قیمت از : 2,390 EUR

9 روز و 8 شب

مقاصد: زوریخ / بارسلونا

ایرلاین: Qatar Airyays

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

+1 (289) 819-5000

نگاه کلی

مقاصد:

زوریخ (5 روز و 4 شب)

بارسلونا (5 روز و 4 شب)

خدمات تور

  • ویزای شنگن
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • بیمه مسافرتی

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت زوریخ

پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت کرده و سپس تهران را به مقصد زوریخ ترک می‌کنیم. پس از کنترل گذرنامه، ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل خواهیم شد. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان به سوئیس سرسبز لذت ببریم.

 

 روز دوم: گشت شهری زوریخ

امروز را با گشتی نیم روز در زوریخ، بزرگترین شهر کشور سوئیس و یکی از مرفه‌ترین شهر‌های جهان آغاز می‌کنیم. در این گشت از خیابان بانهوف که به نوعی مرکز تجاری و مالی این شهر است، کلیسای گروس مونستر، بافت قدیمی شهر زوریخ و منطقه زوریخ برگ دیدن می‌کنیم. پس از پایان گشت شهری سوار بر اتوبوس شده تا دیداری به یاد ماندنی از آبشارهای راین داشته باشیم. همچنین این امکان فراهم است که مدت زمانی را به قایق سواری مفرح در اطراف آبشار اختصاص دهیم.

 

 روز سوم: گشت شهری زوریخ و بازدید از شهر لوسرن

امروز به سمت شهر زیبای لوسرن خواهیم رفت تا طبیعت بی نظیر دامنه‌های آلپ و دریاچه چشم‌نواز لوسرن را از نزدیک ببینیم. پل چپل، قسمت قدیمی شهر، بنای یادبود شیر و بازدید از دریاچه لوسرن بعد از ظهر شما را دل‌انگیز‌تر می‌کند.

 

 روز چهارم: روز آزاد در زوریخ

امروز در وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم یکی از برنامه‌های پیشنهادی که راهنما ارائه می‌دهد مانند گشت یک روزه به کشور کوچک لیختنشتاین را انتخاب کنیم. همچنین می‌توانیم به دیدار سایر جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی زوریخ برویم، وقتی را به خرید اختصاص دهیم یا از دوچرخه سواری در کنار دریاچه زوریخ و قدم زدن در خیابان‌های این شهر زیبا و مدرن لذت ببریم.

 

 روز پنجم: حرکت به سمت بارسلونا

امروز پس از تحویل اتاق‌ها، به سمت فرودگاه زوریخ می‌رویم تا با یک سفر هوایی به سمت شهر بندری بارسلونا رهسپار شویم. پس از رسیدن به هتل و استراحت، گشتی در اطراف هتل خواهیم داشت تا بیشتر با این شهر حیرت‌انگیز آشنا شویم.

 

 روز ششم: گشت شهری در بارسلونا

اولین گشت ما در بارسلون شامل بازدید از مناطقی چون کازا میلا، کازا باتیو، میدان کاتالونیا و خیابان رامبلا خواهد بود. در این گشت همچنین از پارک معروف گوئل که طراحی آن یکی دیگر از شاهکارهای معمار معروف «آنتونی گائودی» به شمار می‌رود، بازدید می‌کنیم. در خاتمه گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در شهر سرزنده یا ساحل زیبای بارسلون بگذرانیم.

 

روز هفتم: گشت شهری در بارسلونا

در گشت امروزمان نیز، به بازدید از شاهکار غول‌آسا و ناتمام گائودی یعنی کلیسای ساگرادا فامیلیا رفته و تلفیق زیبای هنر مدرن با باورهای مذهبی را خواهیم دید. لازم به ذکر است که بلیط ورودی به محوطه داخلی این بنا نیز برای شما رزرو شده است. پس از پایان گشت نیز می‌توانیم از عصر پر جنب و جوش و زیبای بارسلون لذت برده و یا برای استراحت به هتل بازگردیم.

 

روز هشتم: وقت آزاد در بارسلونا

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با سایر جاذبه‌های بارسلون آشنا شویم. به طرفداران تیم محبوب بارسلونا بازدید از ورزشگاه نیوکمپ و به دوستداران فرهنگ و هنر نیز بازدید از موزه‌های موزه پیکاسو و خوان میرو را پیشنهاد می‌کنیم. برای گذران روز در خارج شهر نیز گزینه‌های زیادی داریم: از شهرهای کوچک، زیبا و تاریخی تاراگونا با ویرانه‌های رومی و «ویک» با معماری قرون وسطایی‌اش گرفته تا سر زدن به مرکز خرید لاروکا یا حتی صعود به بالای کوه تیبیدابو برای لذت بردن از چشم اندازش بر شهر بارسلون و دریای مدیترانه!

 

 روز نهم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسیده، پس از بارسلون رهسپار تهران خواهیم شد. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای گروه، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

جمعه

2024-08-02

تاریخ پایان

شنبه

2024-08-10

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airyays

جدول پرواز

قیمت

از 2,390 EUR

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !