تور مالزی سنگاپور و تایلند

تورها / آسیا / ترکیبی آسیا

تور مالزی سنگاپور و تایلند
تور مالزی سنگاپور و تایلند

قیمت از : 2,190 USD

13 روز و 11 شب

مقاصد: کوالالامپور / سنگاپور / پوکت

ایرلاین: Qatar Airways

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

+1 (289) 819-5000

نگاه کلی

مقاصد:

کوالالامپور (5 روز و 4 شب)

سنگاپور (4 روز و 3 شب)

پوکت (6 روز و 4 شب)

خدمات تور

  • ویزا
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی

برنامه سفر

روز اول: پرواز به سمت کوالالامپور

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود تـا پـس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگـری مـدارک، بـار خـود را تحویـل داده و کارت پـرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه، دریافت ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها به استراحت کوتاه می پردازیم تا آماده گشت روز بعد شویم.

 

 روز دوم: گشت شهری کوالالامپور

در اولین گشت شهری‌مان در کوالالامپور، توقفی کوتاه جهت گرفتن چند عکس یادگاری در مقابل برج های دوقلو و معروف پتروناس خواهیم داشت. همچنین در ادامه گشت برخی دیگر از جاذبه های این شهر را خواهیم دید.

 

 روز سوم: گشت و بازدید از گنتینگ

امروز در طی یک گشت از قبل برنامه ریزی شده به بازدید از دیگر مکان های دیدنی کوالالامپور می پردازیم. در این روز به بازدید از باتو کیو و معابد و مجسمه های شگفت انگیزش می رویم و پس از آن زمان باقی مانده را صرف دیدن جاذبه ی دیگر این شهر یعنی گنتینگ های لند و معبد بهشت و جهنم می کنیم.

 

 روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری کوالالامپور

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می توانیم بخشهای نادیده بیشتری از کوالالامپور را ببینیم یا در یکی از گشتهای اختیاری که ازسوی راهتمای تور پیشنهاد می شود مانند آکواریوم دیدنی این شهر و یا بازدید از شهر پوتراجایا شرکت کنیم و یا به بازدید باغ گلهای ارکیده یا پارک آبی کوالالامپور رفته و حضورمان در این شهر را برای خود خاطره انگیزتر کنیم.

 

 روز پنجم: پرواز به سمت سنگاپور

روز ترک مالزی فرا رسید. امروز در زمان مقرر هتل را به مقصد فرودگاه کوالالامپور ترک می کنیم تا به سوی سنگاپور پرواز کنیم. پس از ورود به هتل سنگاپور و تحویل گرفتن اتاقها، مانند شهر قبل ساعاتی را در اختیار داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما، بیشتر با گوشه و کنار هتل محل اقامتمان و دومین شهر سفر، آشنا شویم.

 

 روز ششم: گشت شهری سنگاپور

به سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا، خوش آمدید. در گشت شهری امروز به بازدید از دیدنی هایی مانند ساختمان های قدیمی شهر خواهیم پرداخت و در طی این گشت به پارک مرلیون نیز خواهیم رفت و در آنجا میتوان نماد و سمبل سنگاپور را دید. پس از پایان این گشت، زمان کافی در اختیار داریم تا جاذبه های بیشتری از این شهر مدرن را کشف کنیم  و یا به هتل برگردیم و ساعاتی را به استراحت بپردازیم.

 

 روز هفتم: روز آزاد و گشت اختیاری سنگاپور

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می توانیم به همراه دیگر مسافران و با همراهی راهنمای تور به گشت جزیره تفریحی سنتوزا برویم و از تفریحات بی شمار آن مانند آکواریوم زیر آب لذت ببریم. همینطور می توان به باغ وحش یا شهربازی سنگاپور رفته و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنیم. انتخاب با شماست.

 

 روز هشتم: پرواز به سمت پوکت

روز ترک سنگاپور و حرکت به سمت تایلند فرا رسید. امروز صبح در زمان مقرر هتل را به مقصد فرودگاه ترک می کنیم. پس از ورود به هتل پوکت و تحویل گرفتن اتاقها، به استراحت خواهیم پرداخت.

 

 روز نهم: گشت شهری پوکت

به سرزمین لبخند خوش آمدید. در گشت شهری امروز به بازدید از دیدنی هایی مانند معبد چلونگ خواهیم پرداخت و همینطور سری به فروشگاه صنایع دستی‌ و جواهرات خواهیم زد که یکی‌ از مهمترین سنن در تایلند محسوب می‌شود. پس از پایان این گشت شهری فرصت کافی در اختیار داریم تا به هتل برگردیم و ساعاتی را به استراحت بپردازیم یا به پیشنهاد راهنما، به تماشای شو سیام نیرامیت برویم که یکی از بهترین و دیدنی ترین نمایش های تایلند است و این اجرا ترکیبی از نمایش های وابسته به فرهنگ و اصالت تایلندی و مسایل تاریخی و مذهبی این کشور است.

 

 روز دهم: بازدید از جزیره جیمز باند

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می توانیم به همراه دیگر مسافران و با همراهی راهنمای تور به گشت جزیره جیمزباند برویم و از تفریحات و مناظر شگفت انگیز آن لذت ببریم.

 

 روز یازدهم: روز آزاد و گشت اختیاری پوکت

امروز نیز با وقت آزادی که در اختیار داریم، می توانیم به پیشنهاد راهنما در گشت آپشنال شرکت کنیم.

 

 روز دوازدهم: روز آزاد و گشت اختیاری پوکت

در آخرین روز اقامتمان در پوکت، با وقت آزادی که در اختیارمان است می توانیم از سایر جاذبه هایی که هنوز موفق به دیدنشان نشده ایم بازدید کنیم یا کمی به استراحت در ساحل زیبای این شهر بپردازیم.

 

 روز سیزدهم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید. امروز پس از تحویل دادن اتاق ها هتل را  ترک کرده و به سمت فرودگاه پوکت خواهیم رفت. پس از عبور از  بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده‌ایم.

 

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

پنج شنبه

2024-08-29

تاریخ پایان

چهارشنبه

2024-09-11

هتل

5 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airways

جدول پرواز

قیمت

از 2,190 USD

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !